Το καρναβάλι έχει τελειώσει. Φαντάζομαι ότι όλοι διασκεδάσαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε μασκαρευτήκαμε και περάσαμε πολύ ωραίες στιγμές με τους φίλους μας.
Τώρα όμως αυτό τελείωσε και άρχισε η εποχή της νηστείας.
Παρακάτω θα δεις ένα βίντεο με στιγμές από το πατρινό καρναβάλι του 2010.
Τώρα όμως αυτό τελείωσε και άρχισε η εποχή της νηστείας.
Παρακάτω θα δεις ένα βίντεο με στιγμές από το πατρινό καρναβάλι του 2010.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου