ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

26 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ

Το καρναβάλι έχει τελειώσει. Φαντάζομαι ότι όλοι διασκεδάσαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε μασκαρευτήκαμε και περάσαμε πολύ ωραίες στιγμές με τους φίλους μας.
Τώρα όμως αυτό τελείωσε και άρχισε η εποχή της νηστείας.
Παρακάτω θα δεις ένα βίντεο με στιγμές από το πατρινό καρναβάλι του 2010.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου