Τα έθιμα των Χριστουγέννων είναι πολλά. Ένα από αυτά είναι η γουρνοχαρά.
Αυτό το έθιμο υπήρχε από πολύ παλιά στ η χώρα μας.
Κάθε οικογένεια όλο το χρόνο μεγάλωνε ένα γουρούνι.
Όταν αυτό είχε μεγαλώσει πλέον το κρατούσαν και κάποια μέρα μετά τα Χριστούγεννα καλούσαν τους φίλους τους και το έσφαζαν.
Το κρέας του το έψηναν όλοι μαζί και όταν ήταν έτοιμο κάθονταν, έτρωγαν, έπιναν, χόρευαν και διασκέδαζαν.
Αυτό το έθιμο γίνετε και τώρα στη χώρα μας αλλά λίγο διαφορετικά.
Παρακάτω θα δούμε ένα βιντεάκι από τη γουρνοχαρά του Φαναρίου Καρδίτσας στις 26/12/2011
Θα με δείτε κι εμένα εκεί.
Χρυσούλα

