ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

26 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ

Το καρναβάλι έχει τελειώσει. Φαντάζομαι ότι όλοι διασκεδάσαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε μασκαρευτήκαμε και περάσαμε πολύ ωραίες στιγμές με τους φίλους μας.
Τώρα όμως αυτό τελείωσε και άρχισε η εποχή της νηστείας.
Παρακάτω θα δεις ένα βίντεο με στιγμές από το πατρινό καρναβάλι του 2010.





25 Φεβρουαρίου 2012

ΤΑ ΑΣΤΕΙΑΚΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


MANA EINAI MONO MIA


Η δασκάλα έβαλε στα παιδιά να γράψουν μια έκθεση, που να τελειώνει με τη φράση¨Μάνα είναι μόνο μία.¨
Όλα τα παιδάκια έγραφαν η μαμά μου με αγαπάει, με φροντίζει και στο τέλος ¨Μάνα είναι μόνο μία¨
Ο Τοτός έγραψε: ¨μια μέρα ήρθε στο σπίτι μια φίλη της μαμάς μου.Η μαμά μου, τη ρώτησε τι θα πιεί και η φίλη της απάντησε μια κόκα κόλα.Τότε η μαμά μου ,μου είπε να φέρω δύο.Όταν πήγα στο ψυγείο είδα 
ότι υπήρχε μόνο μία κόκα κόλα και φώναξα :
¨Μάνα, είναι μόνο μία!¨


Ο Τοτός στις εξετάσεις


Ο Τοτός και ο Μπόμπος εξετάζονται από το δάσκαλο τους. Ο Μπόμπος βγαίνει από την αίθουσα και λέει στον Τοτό: 
- "Η πρώτη απάντηση είναι 1821, η δεύτερη Θεόδωρος Κολοκοτρώνης και η τρίτη δεν ξέρουμε ερευνάται ακόμα." 
Μπαίνει στην αίθουσα ο Τοτός και τον ρωτά ο δάσκαλος: 
- "Πότε γεννήθηκες;" 
- "Το 1821!" 
- "Πως σε λένε;" 
- "Θεόδωρο Κολοκοτρώνη!" 
- "Μα καλά τι λες, τρελάθηκες;" 
- "Δεν ξέρουμε, ερευνάται ακόμα!"

24 Φεβρουαρίου 2012

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ

Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΕΚΛΙΣΕ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ.

Αποτελέσματα


Σας ευχαριστώώώώώώώ πάρα πολύ διότι το μόνο που ψηφίσατε
ήταν ότι  η σελίδα μου σας αρέσει πάρα πολύ. Μάλιστα 100     ψήφοι αυτό έδειξαν μόνο αυτό. Ούτε πολύ ούτε λίγο ούτε καθόλου. ΜΟΝΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Και πάλι σας ευχαριστώ.

                                                                                     Χρυσούλα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ


ΚΕΙΜΕΝΟ

Εκδηλώσεις την Παρασκευή και το Σάββατο στο αίθριο της Δημοτικής Αγοράς και κάψιμο του Καρνάβαλου την Κυριακή στην πλατεία της Δημοτικής Αγοράς
Κούλουμα την Καθαρά Δευτέρα στην Τοπική Κοινότητα Μητρόπολης

 Με επίκεντρο τα παιδιά και την ανάγκη τους για καλλιτεχνική έκφραση, δημιουργία και διασκέδαση και αναφορές στην παράδοση του τόπου μας, ο Δήμος Καρδίτσας σε συνεργασία με το Δημοτικό Οργανισμό Πολιτισμού & Άθλησης Καρδίτσας (Δ.Ο.Π.Α.Κ.) τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Καρδίτσας (ΔΗ.Κ.Ε.Κ.) και τα Εργαστήρια Τέχνης διοργανώνουν εκδηλώσεις για τον εορτασμό της Αποκριάς και της Καθαρής Δευτέρας.
  Οι εκδηλώσεις ξεκινούν την Παρασκευή 24/2 και ώρα 5.00 το απόγευμα στο αίθριο της Δημοτικής Αγοράς, όπου τα Εργαστήρια Τέχνης  προσκαλούν όλα τα παιδιά, αλλά …και τους μεγάλους σε ένα πάρτι μασκέ που θα πλαισιωθεί και από χειροτεχνία, καθώς με τη βοήθεια του κ. Βασίλη Νταράλα θα μάθουν να κατασκευάζουν το δικό τους χαρταετό και τον παραδοσιακό «φασουλή» ή «βαγκανιστάρι».
-Το πάρτι με το ίδιο πρόγραμμα που συνδυάζει το αποκριάτικο ξεφάντωμα με την διατήρηση και συνέχιση της λαϊκής μας παράδοσης  θα επαναληφθεί στο αίθριο της Δημοτικής Αγοράς,  το Σάββατο 25/2 και ώρα 10.30 π.μ.

Την Κυριακή της Αποκριάς 26/2 οι εορταστικές εκδηλώσεις θα κορυφωθούν με επίκεντρο την πλατεία της Δημοτικής Αγοράς. Από τις 5.00 μ.μ μικροί και μεγάλοι,… μασκαράδες και μη,… θα έχουν την ευκαιρία να διασκεδάσουν σε αποκριάτικους ρυθμούς. Την εκδήλωση θα πλαισιώσουν μουσικά η Φιλαρμονική του Δήμου, χορωδία του 3ου Γυμνασίου Καρδίτσας με μαέστρο τον καθηγητή Μουσικής Αγωγής του σχολείου κ. Αγγ. Παλαπέλα σε ένα πρόγραμμα latin τραγουδιών και το μουσικό συγκρότημα του Άρη Φαλιάγκα. Τα παιδιά θα απολαύσουν τον κλόουν, αλλά και άλλες …εκπλήξεις. Αποκορύφωμα της βραδιάς θα είναι το παραδοσιακό κάψιμο του Καρνάβαλου που θα γίνει στις 7.00 μ.μ.
Την κατασκευή του Καρνάβαλου επιμελήθηκε ο εμψυχωτής των ΚΔΑΠ, ηθοποιός κ. Παύλος Βησσαρίου.

Τις τριήμερες εκδηλώσεις στη Δημοτική Αγορά υποστηρίζουν με προσφορές τους και καταστήματα που λειτουργούν στο χώρο:
- Οι καφετέριες «Ρόπτρον», «Σύγκλητος» και «Γκροτέσκο» θα προσφέρουν όλο το τριήμερο τα είδη τους σε μειωμένες τιμές.
- Το Σάββατο το κατάστημα «Προμηθέας» θα προσφέρει σουβλάκια στα παιδιά , ενώ η Κάβα «Μπούτας», κρασί στους μεγάλους.


Την Καθαρά Δευτέρα, στις 11.00 π.μ. στην Τοπική Κοινότητα Μητρόπολης και στο χώρο της παιδικής χαράς (δίπλα στο αναψυκτήριο) ο Δήμος σε συνεργασία με την Τοπική Κοινότητα και το Μορφωτικό Σύλλογο Μητρόπολης διοργανώνουν εκδήλωση για τα κούλουμα. Θα προσφερθούν παραδοσιακά εδέσματα και κρασί,  ενώ η εκδήλωση θα πλαισιωθεί και μουσικά. Στο χώρο θα τοποθετηθούν και τέντες σε περίπτωση βροχής.

Εκδηλώσεις για τα κούλουμα πραγματοποιούνται  παραδοσιακά σχεδόν σε όλες τις Τοπικές Κοινότητες του Δήμου Καρδίτσας από τους τοπικούς πολιτιστικούς φορείς.


ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ

                                                                                                                                                    ΧΡΥΣΟΥΛΑ

2 Φεβρουαρίου 2012

ΤΑ ΑΣΤΕΙΑΚΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

   Ο ΤΟΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ



Ο Τοτός γυρίζει από το σχολείο στο σπίτι του κλαίγοντας.

- Τι έχεις; Γιατί κλαις; τον ρωτά η μητέρα του.
- Με χτύπησε ο δάσκαλος.
- Και γιατί σε χτύπησε;
- Να, γιατί απάντησα σε μια ερώτηση που κανείς άλλος δεν μπορούσε να απαντήσει.
- Τι; Και αντί να σου βάλει άριστα σε χτύπησε; Και ποια ήταν αυτή η ερώτηση;
- Ποιος έσπασε το τζάμι του σχολείου...


Η ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΤΟΤΟΥ



 Η γιαγιά του Τοτού του δίνει λεφτά για τα γενέθλια του! Ο Τοτός τα πέρνει και φεύγει αλλά τον σταματάει η μητερα του:
- Τοτέ κάτι ξέχασες να πεις στην γιαγιά σου!
- Τι;
- Τι λέω εγώ στον πατέρα σου κάθε φορά που μου δίνει λεφτά;
- Αααααααααα, λεει ο Τοτος, και απανταει στην γιαγια: μόνο αυτά έχεις;