ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

18 Ιανουαρίου 2012

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΣ ΑΝΕΘΕΣΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΝ ΖΩΩΝ. ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΑ ΕΜΒΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΒΙΑ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΑΜΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου