Αρχίζουν τα σχολεία και όλα τα παιδιά ξανά αναλαμβάνουν τις υποχρεώσεις τους. Κι εγώ ένα κορίτσι 10 ετών είμαι. Και τώρα ένα ποίημα που το έγραψα εγώ............
ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αρχίζουν τα σχολεία
και όλα τα παιδιά.
Κάθονται στα θρανία
με ανοιχτά βιβλία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου